امام جمعه فیروزآباد با بیان اینکه دولت ایران با هماهنگی هایی که با دولت عراق انجام می دهد هزینه های اضافی زائران اربعین را حذف کند، افزود: مسئولان باید به فکر زائرین اربعین حسینی باشند، نباید هزینه های اضافی مانند حق پارکینگ و کرایه از آنان دریافت شود.
کد خبر: ۶۷۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 23 October 2018

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام سید عزیز الله هاشمی با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین حسینی، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی روزی منجر به راهپیمایی عظیم زیر پرچم امام عصر (عج) تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی سرنوشت جهان را تعیین خواهد کرد، افزود: مردمانی از بالغ بر ۴۰ کشور در این راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت می‌کنند که همه آنان به جنبه های ولایی و انقلابی سیدالشهدا(ع) علاقمند هستند.

امام جمعه فیروزآباد، انقلاب امام حسین(ع) دارای دو چهره دانست و تصریح کرد: چهره خون یکی از چهره های انقلاب سید الشهدا(ع) است که تا ظهر عاشورا به قول یزیدیان تمام شد، اما در راس چهره دوم، امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) است که حکومت بنی امیه را دگرگون کرد. پیام امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت همچنان که انقلاب اسلامی نیز با پیام حضرت زینب(س) به امام سجاد(ع) به پیروزی رسید.

حجت الاسلام هاشمی تاکید کرد: انقلاب ما دارای دو چهره است؛ چهره خون که عده بسیاری برای دفاع از نظام و انقلاب خون خود را فدای اسلام کردند و چهره دوم پیام است که عده ای آن را به گوش جهانیان می رسانند.

وی با بیان اینکه دولت ایران با هماهنگی هایی که با دولت عراق انجام می دهد هزینه های اضافی زائران اربعین را حذف کند، افزود: مسئولان باید به فکر زائرین اربعین حسینی باشند، نباید هزینه های اضافی مانند حق پارکینگ و کرایه از آنان دریافت شود.

وی خاطرنشان کرد: چرا کرایه زائرین اربعین حسینی در اطراف مرز دو برابر شده است؟ زائرین باید با پشتوانه دولت پا به پیاده روی اربعین بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار