مدیرکل امورروستایی استانداری فارس: ضبط این فیلم‌ها در روستا می‌تواند به شناساندن ظرفیت روستا کمک کند و هم اینکه جاذبه‌ای برای مردم باشد که روستاها دارای چه ظرفیت‌ها و پتاسنیل‌هایی هستند.
کد خبر: ۶۷۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 22 October 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سیدکمال پاک فطرت امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مراحل تولید فیلم سینمایی "شب قمر در عقرب" که به صورت سینمایی هنر و تجربه در روستای بردج شهرستان شیراز در حال تولید است، اظهار داشت: ضبط این فیلم‌ها در روستا می‌تواند به شناساندن ظرفیت روستا کمک کند و هم اینکه جاذبه‌ای برای مردم باشد که روستاها دارای چه ظرفیت‌ها و پتاسنیل‌هایی هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر روستاییان ما به دلایل مشکلات آب و همچنین مسائل اقتصادی مدام در حال مهاجرت به شهرستان‌های اطراف و به ویژه کلان شهر شیراز هستند که این نیز مشکلاتی را به وجود آورده و ما باید به دنبال تقویت روستاها باشیم.

مدیرکل امورروستایی استانداری فارس خاطرنشان کرد: ضبط فیلم" شب قمر در عقرب" به تهیه کنندگی یعقوب مقدم و کارگردانی محمدجاوید در روستای بردج در شناساندن این روستا که برای خیلی‌ها ناشناخته است موثر باشد و می‌تواند به لحاظ گردشگری و بوم‌گردی موثر باشد.

پاک‌فطرت گفت: امروز معتقدیم اگر مردم به سیستم مولد خود در روستاها برگردند، می‌توانند اینها مشکلات اقتصادی خود را که که فکر می‌کنند در شهرها حل شدنی در روستاها برطرف کنند.

مدیرکل امور روستایی استانداری فارس با قدردانی از عوامل تولید فیلم "شب قمر در عقرب" که برخی از تهران و برخی از شیراز ضبط این فیلم را برعهده دارند بیان کرد:اگر هنرمندان فیلم نامه‌ها را به سمتی ببرند که در روستاها تهیه شود برای رونق در عمران و آبادانی روستاها نیز بسیار موثر است و باید در این زمینه نیز موقیعتی ایجاد شود که هنرمندان نیز حمایت شوند.

تهیه‌کننده فیلم "شب قمر در عقرب" نیز با قدردانی از حضور مدیرکل امورروستایی استانداری فارس بر سر صحنه فیلم‌برداری اظهار داشت: موضوع این فیلم که با همکاری خوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری شهرستان شیراز، دهیار و شورای اسلامی روستای بردج در حال تولید است، اجتماعی بوده و به مدت یک هفته در روستای بردج ضبط آن ادامه دارد.

یعقوب مقدم‌نیا افزود: بازیگران مطرح این فیلم مهشید جوادی، مهری آل‌آقا و امیرغفارمنش هستند که در کنار آنان نیز سایر هنرمندان شیرازی از جمله سعیدمومنی بیگدلی، سهاهمایی، غزاله وثوقی،سمیرا اعتمادی،آزاده باقری، زیبا مهرعلیزاده، آرش حسن‌زاده، سیده مهدیه موسوی و سیدکمال علوی به ایفای نقش می‌پردازند.

مقدم‌نیا با بیان اینکه کارگردان و نویسنده "شب قمر در عقرب" محمدجاوید است، گفت: در این پروژه فلیم‌سازی افرادی از جمله زیبا مهرعلیزاده به عنوان جانشین تهیه کننده، پرهام کاویانی مدیرتولید، نازنین هنرخواه مدیربرنامه‌ریزی، مهرداد اسکندری‌زاده طراح گریم، سمیه همایون طراح صحنه و لباس، شاهین عراقی رضا قشلاقی تصویربردار، ماهان جعفرزاده صدابردار، آیلارتقوی منشی صحنه، مهدی کرمی مسئول هماهنگی، محمداسکندری‌زاده مدیرتدارکات، نرگس قاسمی عکاس و علی شاهسون به عنوان مدیرروابط عمومی همکاری می‌کنند.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه فیلم بعدی او به صورت اکران در پرده سینماهای کل کشور تولید می‌شود، بیان کرد: امیدواریم در این راه مسئولان ما را تنها نگذارند و با حمایت خود شاهد ساخت فیلم‌های مناسب باشیم.

 

برچسب ها: فیلم ، روستاها ، ظرفیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار