نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی گفت:در این اوضاع اقتصادی بانک ها به جای اینکه به رونق تواید کمک کنند با افزایش نرخ سود بانکی به اقتصاد ضرر می زنند.
کد خبر: ۶۷۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 20 October 2018

رحیم زارع گفت:بی نظمی بازار ارز و رشد قیمت کاذب قیمت دلار تولیدکنندگان را تحت فشار قرار داده بنابراین افزایش نرخ سود بانکی غیرقابل توجیه است چرا که بخش تولید را با مشکلات دیگر روبرو می کند.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی، افزود:در حال حاضر که آمریکا در ادامه دشمنی ها، تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی در نظر گرفته است باید از تولید حمایت عملی شود چرا که با انجام این مهم علاوه بر حفظ اشتغال موجود، زمینه اشتغالزایی جدید نیز فراهم می شود.

زارع گفت:در حال حاضر که آمریکا در ادامه دشمنی ها، تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی در نظر گرفته است باید از تولید حمایت عملی شود چرا که با انجام این مهم علاوه بر حفظ اشتغال موجود، زمینه اشتغالزایی جدید نیز فراهم می شود.


وی تصریح کرد:افزایش کاذب نرخ سود بانکی ممکن است به رشد بدهی بانک ها و موسسات مالی منجر شود چرا که بانک ها باید از منابع خود در راستای تقویت تولید استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار