مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس از معامله ۲۰۹ میلیون و ۵۵۸ هزار سهم در بورس این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 20 October 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:کرشمه ترابیان اظهار داشت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای استان فارس 209 میلیون و 558 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 689 میلیارد ریال مبادله شد.

وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به 345 شرکت است خاطرنشان کرد: 46 درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و 54 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر 28 شرکت کارگزاری در بورس این استان فعالیت می‌کنند بیان کرد: در دوره مورد نظر در مجموع برای 255 نفر کد سهام‌داری جدید صادر شده است.

وی عنوان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های «گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان»، «گسترش نفت و گاز پارسیان» و «مبین وان کیش» بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های «بیمه دی»، «هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه» و «ذوب آهن اصفهان» نیز بیشترین تقاضای فروش را داشته‌اند.

ترابیان بیان کرد: سهام شرکت‌های«بانک ملت»، «بانک تجارت» و «ذوب آهن اصفهان» بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های «ذوب آهن اصفهان»، «پرداخت الکترونیکی سامان کیش» و «پالایش نفت تبریز» بیشترین ارزش ریالی فروش را داشته‌اند.

 

برچسب ها: بورس ، فارس ، 209 میلیون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار