عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی:کارفرمایان باید در مشارکت در اقدامات اصلاحی و مهارت آموزی کانون اصلاح و تربیت این روند را را عملیاتی و کابردی کنند.
کد خبر: ۶۶۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 19 October 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:مسعود رضایی با ارزیابی مثبت از پیشنهاد تشویق کارفرمایان برای استخدام نوجوانان کانون اصلاح و تربیت، گفت: افرادی که تحت عنوان مجرم به مراکز اصلاح و تربیت معرفی می شوند و بعد از گذراندن مراحل اصلاحی به فردی مبری از هر گناهی تبدیل شده و آزاد می شوند بیشتر از هر فرد دیگری در معرض خطرهای شدیدتر از خطر گذشته که آن را تجربه کرده اند، قرار می گیرند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر کارفرمایان به این امر تشویق شوند که کارگاهی را در اختیار نوجوانان اصلاح شده کانون اصلاح و تربیت قرار دهند قطعا گامی در جهت رفع مشکلات اجتماعی برداشته می شود.

وی با بیان راهکاری که در پی آن بتوان اعتماد کارفرمایان را نسبت به سلامت رفتار اصلاح شدگان کانون اصلاح و تربیت را جلب کرد، تصریح کرد: در این مورد کارفرمایان تداوم دهنده روند اصلاحی خواهند بود که در کانون اصلاح و تربیت برای تزکیه این افراد در پیش گرفته است، بنابراین باید به گونه ای با آنها رفتار کنند که از مسیری که برای داشتن سلامت روح در آن قرار گرفته اند، منحرف نشوند.

 

کارفرمایان اقدامات اصلاحی کانون اصلاح و تربیت را عملیاتی کنند

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآورشد: کارفرمایان باید در مشارکت در اقدامات اصلاحی و مهارت آموزی کانون اصلاح و تربیت این روند را را عملیاتی و کابردی کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته کانون اصلاح و تربیت نیز می تواند برای تسریع روند جلب اعتماد کارفرمایان گواهی حُسن اخلاق برای اصلاح شدگان صادر کند، ضمن اینکه نباید بعد از آزادی این افراد را به حال خود رها کند، بلکه باید تا مدتی آنها را برای اطمینان از سلامت راهی که در پیش می گیرند تحت نظر بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار