مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از کشف یک انبار در حومه شیراز که مواد غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در آن احتکار شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 18 October 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر احتکار مواد غذایی در انباری واقع در حومه شیراز، گشت مشترک تعزیرات حکومتی فارس به همراه پلیس امنیت اقتصادی و بازرسان سازمان صمت به محل مورد نظر مراجعه کردند.

وی ادامه داد: با ورود به این انبار بزرگ، مشاهده شد که انواع مواد غذایی شامل ۲ هزار کیسه برنج، ۲ هزار کیسه عدس، ۶ هزار کیسه کنجد، ۵ هزار کیسه تخمه آفتابگردان و مقادیر زیادی انواع ادویه، چای و اقلام دیگر احتکار شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه ارزش مواد غذایی احتکار شده در این انبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال است، افزود: در حال حاضر این انبار پلمب شده و مالک این انبار هم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

مبشری اضافه کرد: روند رسیدگی به پرونده سریعا طی خواهد شد و اقلام کشف شده نیز در معرض فروش شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با محتکران هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد از شهروندان تقاضا کرد تا در صورت پی بردن و یا مشکوک شدن به احتکار کالا در هر مکانی، مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا بازرسان به سرعت وارد عمل شده و با محتکران برخورد کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار