رئیس جامعه هتلداران استان فارس:استفاده از فناوری روز و متناسب‌سازی امکانات با این تحولات به رشد بیشتر گردشگری کمک می‌کند.
کد خبر: ۶۶۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ 17 October 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:حسن سیادتان با اشاره به رزور 40 تا 45 درصدی هتل‌های استان فارس در مهرماه تا نیمه آبان ماه اظهار داشت: با توجه به حضور روزافزون فناوری در جهان امروز باید از این ابزار برای توسعه صنعت گردشگری نیز استفاده کرد.

وی گفت: دولت با استفاده از ابزارهای نوین می‌تواند اطلاعات لازم را هم برای گردشگران و هم برای کسب و کارهای گردشگری مهیا کند و با اعطاء خدمات الکترونیک مثل روادید الکترونیکی از پروسه کاغذی اداری کاسته و تمایل گردشگران خارجی را برای بازدید از کشور بالا برد.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس افزود: زیرساخت‌ها و قابلیت‌های فضای مجازی یکی از عوامل مهم در توسعه اقتصادی گردشگری است، به گونه‌ای که گسترش کمی و کیفی دسترسی به فناوری اطلاعات می‌تواند به یکی از نقاط توانمندسازی برای بهبود فضای کسب و کار در حوزه گردشگری مطرح کرد.

سیادتان با بیان اینکه انجام فعالیت‌های گردشگری در فضای مجازی آثار مثبتی در سطح خرد و کلان دارد، بیان کرد: صرفه جویی در وقت و هزینه در انجام اموری چون نقل و انتقال فیزیکی و ارزی، ارتباطات وسیع نهادها و فعالان گردشگری، ارائه مؤثرتر و بهینه اطلاعات به گردشگران از جمله مزایای استفاده از فضای مجازی در گردشگری است.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی به مشتری اساس صنعت گردشگری است، عنوان کرد: استفاده از فناوری روز و متناسب‌سازی امکانات با این تحولات به رشد بیشتر گردشگری کمک می‌کند.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با بیان اینکه بخش‌های مختلف گردشگری از ضعف مدیریت اطلاعات رنج می‌برد، تصریح کرد: تأخیر پروازها و نبود سیستم‌های جامع رزرواسیون، مسافران و کانال‌های توزیع گردشگری را با مشکلاتی مواجه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار