فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان فردی را که با یک دستگاه پژو پارس خود را به عنوان مامور ناجا معرفی و از مردم اخاذی می کرد، شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۶۶۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 17 October 2018


تابناک فارس به تقل از ایرنا:معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش روز چهارشنبه خود از قول سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: 2 نفر به هویت معلوم با مراجعه به کلانتری 27 گلستان شهرستان شیراز، اظهار کردند که فردی با یک دستگاه پژو پارس با ارایه کارت شناسایی، خود را مامور نیروی انتظامی معرفی و 15میلیون و 500 هزار ریال از آنها اخاذی کرده و متواری شد.
وی بیان کرد: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، فرد مورد نظر را در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که با یک دستگاه پژو پارس در حرکت بود دستگیر کردند.
القاصی مهر ادامه داد: در بازرسی از خودرو یاد شده، هشت دستبند یکبار مصرف کشف شد و متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به جرم خود مبنی بر اخاذی 15میلیون و 500 هزار ریال از شاکیان اعتراف کرد.
وی گفت: شهروندان در صورت مراجعه ماموران انتظامی به آنان، ضمن درخواست کارت شناسایی، در صورت مشکوک بودن، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا امکان ارتکاب جرم از افراد ناشناس سلب شود.

برچسب ها: دستگیری ، اخاذ ، مامور نما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار