محمدجواد جمالی نوبندگانی:باید یادآور شد با توجه به وسعت سرزمینی سیستان و بلوچستان، جیش الظلم بتوانند از ضعف های مالی افراد استفاده و به عنوان نفوذی از آنها بهره ببرد.
کد خبر: ۶۶۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 17 October 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمد جواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدام فوق با همت شهید شوشتری که شهید راه اتحاد و همدلی است رخ داده است، تصریح کرد: شناخت از منطقه، وجود ظرفیت های قومی و قبیله ای و غیره از جمله مزایای این اقدام محسوب می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس امکانات لجستیکی در اختیار افراد قرار می گیرد و طی چند سال گذشته مشارکتشان بازتاب خوبی داشته اشت.

استفاده از ضعف مالی افراد برای بهره گیری به عنوان نیروی نفوذی

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: باید یادآور شد با توجه به وسعت سرزمینی سیستان و بلوچستان، جیش الظلم بتوانند از ضعف های مالی افراد استفاده و به عنوان نفوذی از آنها بهره ببرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۱۴ نیروی ربوده شده از نیروهای محلی بودند و قبایل مستقر می دانند که با چه افرادی مواجه هستند، امیدواریم اقداماتی که انجام می شود هر چه سریعتر به آغوش خانواده باز گردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار