امام جمعه اقلید رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم را از وظایف اصلی سه قوه به ویژه قوه مجریه خواند و گفت: دولت فکری جدی در این زمینه کرده و نسبت به امرار معاش مردم اقدام کند و طفره نرود.
کد خبر: ۶۶۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 17 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور نماینده، سرپرست فرمانداری و سایر مسؤولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهید بهمن شریفی فرمانداری اقلید برگزار شد با اشاره به روایات اسلامی، راه امام حسین (ع) را نجات‌بخش بشریت عنوان کرد.

وی با اشاره به جمعیت بیش از 20 میلیون نفری در اربعین حسینی، تصریح کرد: چراغ عشق به امام حسین (ع) هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود و اکنون بیش از نیمی از جمعیت کره زمین پیرو راه و یا محب و دوستدار ایشان هستند.

طالبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از تاسوعا و عاشورا است عنوان داشت: تا زمانی که تاسوعا و عاشورا هست، انقلاب اسلامی ایران نیز وجود دارد.

امام‌جمعه اقلید بر لزوم خدمت مؤثر مسؤولان به مردم تأکید کرد و گفت: به لطف خداوند متعال و قدرت و توان قوای مسلح کشور از نظر امنیتی و بحث نظامی دغدغه‌ای نداریم.

وی افزود: قوای مسلح به‌ویژه سپاه که در سه بعد نظامی، فرهنگی و عمرانی فعال است، خدمت مؤثر و کار جدی انجام می‌دهند و تمام حوزه غرب آسیا در دید آن‌ها قرار دارد.

امام‌جمعه اقلید یادآور شد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود به دنبال منحرف کردن مسیر است ازاین‌رو باید هوشیار باشیم.

طالبی در ادامه به مشکلات اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم اشاره و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این زمینه بیان کرد: دولت فکری جدی در این زمینه کرده و نسبت به امرارمعاش مردم اقدام کند و طفره نرود.

امام‌جمعه اقلید رفع مشکلات معیشتی مردم را وظیفه سه قوه به‌ویژه قوه مجریه خواند و تأکید کرد: دولت بکوشد هرچه زودتر مرهمی بر زخم‌های مردم بگذارد.

بهره‌گیری از دانش، ایده و تجربه صاحبان فکر و اندیشه

فرماندار اقلید نیز در این جلسه بر لزوم تلاش بیشتر مسؤولان شهرستان اقلید بر اساس برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مناسب برای احقاق حقوق مردم و پیشبرد اهداف شهرستان تأکید کرد و گفت: به‌واسطه مردم و به‌منظور خدمت به آن‌ها به مسؤولیت رسیده و پشت میز ریاست نشسته‌ایم درنتیجه باید پاسخگوی آن‌ها باشیم.

خلیل بزرگی بر لزوم رعایت و پایبندی بر اصول اخلاقی، شغلی، حرفه‌ای و شهروندی و...تأکید کرد و تکریم ارباب‌رجوع، رعایت نظم، پاسخگویی به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها، تعامل ادارات و مسؤولان شهرستانی برای حل مسائل و جذب سرمایه‌گذار، حضور پررنگ در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، ترویج فرهنگ نماز در ادارات و... را امری لازم و ضروری خواند که باید موردتوجه مسؤولان شهرستانی قرار گیرد.

وی از بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرها و روستاهای سطح شهرستان، دیدار با مردم و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، بازدیدهای سرزده از ادارات، بازدید از بخش‌های صنعتی، کشاورزی و ...، حضور در روستاها و رسیدگی به مشکلات موجود، بهره‌گیری از ظرفیت افراد صاحب ایده و دانش، دلسوزان و صاحب‌نظران شهرستان و تعامل و هم‌اندیشی با آن‌ها، استفاده از انتقاد سازنده و همکاری گروه‌ها و افراد مختلف خبر داد.

سرپرست فرمانداری اقلید به وجود برخی مشکلات در سطح شهرستان اشاره و با بیان اینکه نباید بذر نفاق و تفرقه پاشید، عنوان کرد: باید با همدلی و همراهی و جدی‌تر از گذشته برای پیشرفت و توسعه کوشید و مشکلات را رفع کرد.

بزرگی تصریح کرد: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و نظام و انقلاب با خون شهدا، حضور مردم، درایت رهبری، وحدت و همدلی تثبیت شد، ازاین‌رو نباید مردم را از آینده مأیوس کرد بلکه راهی روشن و امیدوارکننده برای کشور، استان و شهرستان ترسیم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار