اعضای شورای شهر شیراز با لایحه افزایش حق انشعاب آب و فاضلاب در شیراز که از طرف شرکت آبفا ارائه شده بود مخالفت کردند و از حقوق مردم گفتند و اینکه دولت باید این هزینه ها را بپردازد و دست در جیب مردم نکند.
کد خبر: ۶۶۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 16 October 2018

به گزارش تابناک فارس:شرکت آبفای شیراز لایحه ای برای افزایش قیمت حق اشتراک آب و فاضلاب ارائه کرد که در جلسه شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت.

اکثر اعضای شورای شهر شیراز با این لایحه مخالف بودند.

ابراهیم صبوری گفت در جنوب شهر تهران تنها 500 هزار تومان حق اشتراک می گیرند اما این رقم در شیراز 2 میلیون و 400 هزار تومان است.

وی افزود دولت عادت کرده در مواقع کمبود دست در جیب مردم کند در حالی که در بودجه امسال به دلیل افزایش قیمت ارز درآمد خوبی کسب کرده است.

نوذر امامی گفت: بسیاری از مشکلات اجتماعی کنونی کشور ناشی از سوءمدیریت دولت است، سازمان آبفا خارج از تعرفه از مردم پول می‌گیرد و شورا نباید زیربار این موضوع برود.

وی افزود:دولت به برکت تحریم و تورم درآمد خوبی ککسب کرده است و باید خرج ملت کند.

عبدالرزاق موسوی اما بر خلاف بقیه کمی جانب انصاف را رعایت کرده و گفت:اعضای شورا در شرایطی حرف از حقوق مردم می زنند که خود در هنگام افزایش عوارض و هزینه هایی که شهرداری از مردم می گیرند موافق افزایش قیمت ها هستند.

دلایل مخالفت ها با این افزایش قیمت ها از سوی شورای شهر درست است اما...

اما کاش در مورد افزایش قیمت عوارض شهرداری،قیمت گذاری ها در مزایده های شهرداری،نحوه تسویه حساب با پیمانکاران و ... هم اینچنین سنگ مردم را به سینه می زدند.

اعضای شورای شهر باید از خود بپرسند که چرا مجموعه زیر نظارت آنان همواره آمار بیشترین نارضایتی مردمی را دارد.

به ما حق بدهید وقتی اینها که خون مردم را در شیشه کردند از حقوق مردم حرف می زنند کمی خنده مان بگیرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
درود به شرفتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
چون شورای شهرشیراز نمیتونه رشوه ازابفا بگیره دایه مهربانترازمادرشده این ....... زمانیکه امد شورای شهرشیراز یک پراید داشت حالا لکسوس داره سایت تابناک من فقط سعوال کردم تراخدا ترابه شرفت سانسورنکن هرکس درشیراز بخواد......... راببیند اول باید فقط به دلار دلارهاش توجیبش باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار