کد خبر: ۶۶۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 15 October 2018
 آیین اجرای میدان پرواز پهپاد (چند منظوره) با حضور فرماندار، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون،  مدیرعامل نفت گچساران، مشاور مدیر عامل شرکت هواپیما سازی شرکت هسا در ساخت و طراحی پهپاد،  دیگر مسوولان نفتی خوزستان و شهرستان، رئیس دانشگاه نفت گچساران، مدیران شرکت هواپیماسازی هسا و دیگر مسوولان شهرستانی در فرودگاه گچساران برگزار شد.

 در این آیین عبدالرحیم رحیمی اظهار کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین شرکت تولید کننده نفت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.

 وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران 25 درصد نفت کشور را تولید می کند، ابراز کرد: این شرکت دارای 10 واحد بهره برداری، 10 واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از 6 هزار و 700 کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.
 رحیمی عنوان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب و دومین میدان بزرگ نفتی است.
 فرماندار گچساران با بیان اینکه  شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در زمینه استخراج، پالایش و انتقال نفت خام، گاز طبیعی و تولید میعانات گازی  است، گفت: استفاده از پرنده بدون سرنشین برای بررسی و پایش خطوط لوله های نفت و گاز گچساران و مناطق نفت خیز جنوب  یکی از ضروریات مهم است.

 بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران با اشاره به  این که تاسیسات نفتی گچساران  در این شهرستان گسترده است، عنوان کرد: برای بررسی وضعیت  خطوط لوله های نفت و گاز  پهپاد یکی از بهترین روش های موجود در جهان است.

 رحیمی در ادامه با اشاره به این که تکنولوژی در دنیا روز به روز در حال پیشرفت است، ابراز کرد: امروز جوانانی در کشور  هستند که سازه هایی را طراحی و می سازد که این سازه ها می تواند در زمینه های مختلف موجب تقویت کشور ما شود.

 فرماندار گچساران با اشاره به پهپاد چند منظوره شرکت نفت خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی شاهد باشیم که تمامی ادارات ما از به روزترین تکنولوژی روز دنیا برای جلوگیری از هرگونه خسارت بهره ببرند.

 وی با بیان اینکه اعتباراتی در اختیار ادارات برای استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا قرار خواهد گرفت، افزود: استفاده از چنین امکاناتی موجب کاهش خطرات اعم از نیروی انسانی و هزینه گزاف خواهد بود./ فارس
برچسب ها: گچساران ، شرکت نفت ، پهباد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار