علی صالحی گفت: ۹ نفر از عکاسان سیار که به تهیه و انتشار عکس‌های نامناسب و مبتذل در صفحه‌های اینستاگرام خود اقدام می‌کردند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۶۶۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 13 October 2018

تابناک فارس به نقل از میزان:صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: ۹ نفر از عکاسان سیار که به تهیه و انتشار عکس‌های نامناسب و مبتذل در صفحه‌های اینستاگرام خود اقدام می‌کردند، بازداشت شدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: گزارش‌هایی مبنی براینکه تعدادی عکاس به تهیه و انتشار عکس‌های مبتذل از خانم‌های جوان در صفحه اینستاگرامشان اقدام کرده اند به دادستانی واصل شد و موضوع در دستور کار قرار گرفت و با ارجاع پرونده به شعبه ویژه نسبت به شناسایی و دستگیری این افراد اقدام شد.

صالحی اضافه کرد: این افراد تفهیم اتهام شده اند با قرار تامین قانونی صادره در بازداشت بسر می‌برند.
وی اضافه کرد: به دستور مقام قضایی لوگویی حاوی پیامی مبنی براینکه با دستور مقام محترم قضائی، بدلیل انتشار محتوای مجرمانه این نشانی اینترنتی توقیف شده و عوامل دخیل در جرائم موضوع پرونده، تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند، در صفحات اینستاگرام این گروه از عکاسان قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس تصریح کرد: قرار نهایی این افراد به اتهامات تشویق مردم به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن، تولید محتوای مبتذل به قصد افساد و انتشار محتوای تولیدی مبتذل در فضای مجازی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام صادر شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار