محمدجواد جمالی نوبندگانی:آل سعود بسیاری از شاهزادگان و سرمایه دارها را زندانی کرده و به گروگان گرفته اند و در هتل ها تحت نظر نگه داشته اند؛ که این موضوع از نظر سازمان ملل کاملاً محکوم شده است و از آن طرف بان‌کی‌مون اعلام کرده است که سعودی ها به ما کمک مالی کردند ؛به همین دلیل طبق گزارش ویژه جنایت عربستان در یمن را مطرح نکردند؛حالا هم با پول، ترامپ و غرب ساکت هستند.
کد خبر: ۶۶۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 13 October 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمد جواد جمالی نوبندگانی افزود:آل سعود بسیاری از شاهزادگان و سرمایه دارها را زندانی کرده و به گروگان گرفته اند و در هتل ها تحت نظر نگه داشته اند؛ که این موضوع از نظر سازمان ملل کاملاً محکوم شده است و از آن طرف بان‌کی‌مون اعلام کرده است که سعودی ها به ما کمک مالی کردند ؛به همین دلیل طبق گزارش ویژه جنایت عربستان در یمن را مطرح نکردند؛حالا هم با پول، ترامپ و غرب ساکت هستند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به سخن امام خمینی (ره)،مطرح کرد:این نشان می دهد که پول سعودی دنیا را به سکوت وا داشته است؛به قول امام (ره) سازمان‌های حقوق بشری ملعبه ای در دست غربی ها هستند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی نماینده پارلمان بلژیک در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه داد: سخنگوی حزب کارگر بلژیک اعلام کرده است که اگر یک دهم جنایاتی که الان رژیم صهیونیستی انجام داده است،کشور دیگری انجام داده بود؛آن را تحریم کرده بودیم، غرب دکترینی دارد مبنی بر اینکه همه سازمان های بین المللی در جهت منافع آن ها باید باشد.

وی با اشاره به دفاع اردوغان و پیگیری وی در موضوع قتل روزنامه نگار سعودی تاکید کرد:امیدوارم اردوغان تا آخر هم پیگیر این موضوع مهم باشد.

عضوهیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براین‌که ترکیه در این ناپدیدشدن خاشقجی مسئول است،تصریح کرد: بایستی پیگیری شود،چرا که به حیثیت کشور ترکیه نیز آسیب وارد شده است ؛ این اتفاق در شهر استانبول افتاده است و به نظر من ،اردوغان هم حق دارد و هم وظیفه دارد که پیگیری این موضوع را انجام دهد.

‍ گفتنی است؛یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که در هفته گذشته دست کم پنج شاهزاده عربستانی به دلیل صحبت درباره ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد سعودی ناپدید شده‌اند.

روزنامه “آی” انگلیس در مقاله‌ای تحت عنوان “ناپدیدشدن تعدادی از شاهزادها پس از صحبت درباره ناپدیدشدن خاشقجی” نوشت که در هفته گذشته دست‌کم پنج شاهزاده سعودی ناپدید شده‌اند و محل اختفای این افراد معلوم نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار