حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: مساجد و حسینیه ها ملجأ و مأمن امنی برای آحاد مردم به‌ ویژه جوانان و نوجوانان به منظور ایجاد تحول فکری و فرهنگی و جذب آنها به شعائر و آموزه های دینی است.
کد خبر: ۶۶۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 11 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت‌الاسلام مسعودی، برگزاری برنامه های فرهنگی اثرگذار و بهره گیری از شیوه های نوین تبلیغی را در جذب اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان به اسلام و آموزه های ارزشمند ان مهم و اساسی خاطر نشان کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، استقرار روحانی درمساجد مناطق شهری و روستایی و اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه ها را یکی از اقدامات مهم تبلیغات اسلامی در راستای توسعه آموزه ها و شعائر دینی در البرز خاطر نشان کرد.

این مسئول فرهنگی، برگزاری دوره های مختلف آموزشی به منظور کیفیت بخشی به نحوه تبلیغ این روحانیون را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در این زمینه برشمرد.

مسعودی، نحوه برگزاری برنامه ها وفعالیت های فرهنگی دینی را در جذب مخاطب به آموزه ها و شعائر دینی مهم و اثرگذار خاطر نشان کرد و گفت:تلاش می‌کنیم تا با همکاری هیئت امنای مساجد ویژه برنامه های فرهنگی را در مساجد به منظور جذب نسل جوان جامعه به اسلام و آموزه های ارزشمند آن به‌کار گیریم.

وی فضای مجازی و شبکه های مختلف ماهواره ای را دو عامل مهم در ایجاد انحراف فکری و دوری نسل جوان جامعه از ارزش ها و شعائر دینی برشمرد و گفت:برنامه های فرهنگی جذاب در مساجد و حسینیه ها می تواند در راهبری فرهنگی و جلوگیری از توسعه آسیب ها در جامعه اثرگذار باشد.

سید عباس مسعودی، در ادامه بر رشد و توسعه فرهنگ عاشورایی و حسینی در جامعه تأکید کرد و گفت:حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان فرهنگ ایستادگی در برابر ظلم و از خود گذشتگی را به بشریت آموختند و توسعه این فرهنگ در جامعه می تواند در تحول فکری و جذب نسل جوان جامعه به شعائر دینی اثرگذار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار