نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:عضومجمع نمایندگان استان فارس افزود: جمعیت دانش آموزان فارس با جمعیت برخی از شهرهای جنوبی استان فارس برابری می‌کند و جمعیت پنج میلیونی این استان نیازمند استانداری است که شناخت کافی از این استان داشته و در کار و برنامه نیز شجاعت داشته باشد.
کد خبر: ۶۶۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ 10 October 2018


تاباک فارس به نقل از تسنیم:علی اکبری اظهار داشت: هنوز در مورد گزینه استانداری فارس، به صورت مصداقی بحث و بررسی صورت نگرفته و وزارت کشور نیز تاکید بر گزینه غیربومی دارد.

وی با بیان اینکه از زمان ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان 60 روز زمان برای اجرایی شدن آن است، تصریح کرد: تاکید نمایندگان انتصاب نیروی بومی است و امیدواریم در این انتصاب نگاه حزبی صورت نگیرد.

نماینده مردم شیراز با تاکید بر اینکه در انتخاب استاندار فارس نیازمند همگرایی هستیم، گفت: باید استانداری دانش‌پایه برای این این استان انتخاب شود که شهامت و شجاعت لازم را داشته باشد.

عضومجمع نمایندگان استان فارس افزود: جمعیت دانش آموزان فارس با جمعیت برخی از شهرهای جنوبی استان فارس برابری می‌کند و جمعیت پنج میلیونی این استان نیازمند استانداری است که شناخت کافی از این استان داشته و در کار و برنامه نیز شجاعت داشته باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار