نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت:تحریم های فعلی پیوست روانی بالاتری بیشتری داشت. به اندازه ای که مردم از لحاظ روانی آسیب دیدند، واقعیت اقتصادی قضیه به آن حد نبود پس مسئولین ما باید هوشمندانه تدبیر کنند تا به مسائل روانی قضیه دامن نزنیم.
کد خبر: ۶۶۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 10 October 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی نوبندگانی در خصوص بسته های حمایتی دولت برای اقشار آسیب‌پذیر با بیان اینکه این بسته ها برای شرایط خاص لحاظ می شود، اظهار کرد: نرم افزار مناسبی برای شناسایی این افراد نداریم و ابزار مدون برای انجام این کار وجود ندارد.

وی بیان کرد:ممکن است برخی افراد که نیازمند هستند در این لیست نباشند. دستگاه های اجرایی باید دلسوزانه اجرا کرده و عزتمندانه به دست مردم برسانند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دولتمردان تقاضا دارم برنامه های بهتری بیاندیشند تا هم عزت این افراد حفظ شود و هم اینکه رسانه های بیگانه سواستفاده نکرده و نتوانند جو روانی را به هم بریزند.

جمالی نوبندگانی با اشاره به دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: تجربه موفقی در آن زمان با ارائه کوپن داشتیم. این طرح نیز در فضای اورژانسی فعلی انجام می شود و رسانه های خارجی به ویژه آمریکا با اعمال تحریم ها قصد تشدید فشار برای ملت ما را دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تحریم های فعلی پیوست روانی بالاتری بیشتری داشت. به اندازه ای که مردم از لحاظ روانی آسیب دیدند، واقعیت اقتصادی قضیه به آن حد نبود پس مسئولین ما باید هوشمندانه تدبیر کنند تا به مسائل روانی قضیه دامن نزنیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار