تیم نیروی زمینی کازرون علی رغم داشتن سهمیه باشگاه‌های آسیا، به این رقابت‌ها اعزام نمی‌شود.
کد خبر: ۶۶۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 10 October 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: نکویی بخش رییس هیات هندبال شهرستان کازرون در خصوص اعزام هندبالیست‌های کازرونی به مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: در ورزش امروز اقتصاد حرف نخست را می‌زند و حتی برای گرفتن بازیکن و سفر‌هایی که یک باید انجام دهد باید بودجه لازم فراهم باشد.

وی تنها دلیل اعزام نشدن نماینده ایران به جام باشگاه‌های آسیا را مسائل مالی عنوان کرد و افزود: حضور تیم نیروی زمینی کازرون در این مسابقات منوط به برطرف شدن مسائل منابع مالی است و علی رغم اینکه هفته گذشته از حضور در جام باشگاه‌های آسیا انصراف داده ایم، اما با این وجود اگر حمایت‌های مالی صورت گیرد، هنوز هم می‌توانیم به این رقابت‌ها اعزام شویم.

نکویی بخش إضافه کرد: تیم ما تنها توسط نیروی زمینی ارتش حمایت می‌شود و هیچ حمایت دولتی از تیم کازرون صورت نمی‌گیرد.

رهسپار سرمربی تیم نیروی زمینی کازرون هم در خصوص آمادگی تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: با اینکه تمرینات را دیر شروع کردیم، اما با تغییر نام شهرداری کازرون به نیروی زمینی، موفق شدیم چند بازیکن سرباز را جذب کنیم و چند بازیکن را هم از تیم‌های مختلف من جمله سپاهان إضافه کرده ایم و در حال حاضر با انجام تمرینات فشرده و سنگین به ۷۰ درصد آمادگی دست یافتیم.

رئوفی بازیکن تازه اضافه شده نیروی زمینی کازرون که در فصل قبل در سپاهان بازی می‌کرد از تماشاگران خونگرم کازرونی درخواست کرد این تیم در لیگ برتر هندبال مردان تنها نگذارند و حمایت بیشتری را داشته باشند و از مسئولین هم خواست به وعده‌هایی که می‌دهند عمل کنند.

نماینده فارس در فصل گذشته موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شد و در هفته نخست سی و یکمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، ۱۹ مهرماه میهمان فرازبام خاییز دهدشت خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار