مهم ترین بازی امروز لیگ دسته اول جدال همسایه های مدعی صعود برای یورش به صدر جدول است.
کد خبر: ۶۶۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 10 October 2018

تابناک فارس به نقل از ورزش سه: قشقایی شیراز و مس کرمان به عنوان دو تیم 10 امتیازی حاضر در جدول امروز جنگی حساس و سرنوشت ساز در ورزشگاه زیبای پارس پیش رو خواهند داشت. شیرازی ها که با کنار رفتن سیاه جامگان از جدول و کشر امتیازات فرصت ادامه یکه تازی را از دست دادند تا با چند پله سقوط رده پنجم جدول را به خاطر تفاضل گل تجربه کنند امروز می توانند با عبور از سد کویرنشینان بار دیگر شانس خود را برای یورش به صدر امتحان کنند.

 

ابراهیم طالبی از روزی که سکان هدایت قشقایی را در دست گرفت توانست با شوک روحی روانی مناسب نتایج و بردهای متوالی برای این تیم پرطرفدار به ارمغان بیاورد که آخرین برد آنها در دربی شیراز مقابل فجرسپاسی در بازی پرحاشیه هفته بود. روحیه و انگیزه های بالای این تیم بعد از این نتایج می تواند در عملکرد قشقایی در بازی سرنوشت ساز امروز تاثیر مستقیمی داشته باشد، نکته ای که ابراهیم طالبی نیز به آن اذعان دارد.

 

در آن سوی میدان اما مس هم تیم دست و پا بسته ای نیست به خصوص که یکی از موفق ترین مربیان دسته اول را روی نیمکت رهبری در اختیار دارد. نادر دست نشان با کرمانی ها سودای صعود دوباره به لیگ برتر را در سر می پروراند به همین خاطر یکی از پرمهره ترین و بهترین تیم های چند سال اخیر را با بودجه نسبتا بالا دور هم جمع کرده تا از جمله مدعیان اصلی این فصل لقب بگیرد.

 

کویرنشینان بعد از شوک هفته قبل مقابل نود ارومیه که با تساوی بدون گل به پایان رسید امروز قطعا دقایق دشواری در ورزشگاه زیبای پارس شیراز پیش رو خواهند داشت چون قشقایی با آن همه طرفداری که دارد چشم به سه امتیاز این بازی خانگی دوخته تا دوباره به صدر بازگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار