معاون نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس از برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز، آذرماه ۹۷ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ 10 October 2018

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام محمد شریف حسینی از برگزاری شورای اقامه نماز در استان یاد کرد و اظهار داشت: چهارمین اجلاس استانی نماز در سال جاری با موضوع «شیوه های موثر دعوت به نماز»، آذرماه ۹۷ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، در تالار سعدی سالن فرهنگیان شیراز برگزار خواهد شد.

معاون نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز به برنامه های چهارمین اجلاس استانی نماز اشاره و خاطرنشان کرد: در این اجلاسیه حدود ۱۲ نفر از مدیران ارشد اجرایی و دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی که بیشترین فعالیت را در حوزه اقامه نماز داشته اند، تجلیل خواهند شد.

وی به دیگر برنامه های چهارمین اجلاس استانی نماز اشاره کرد و ادامه داد: تجلیل از ائمه جماعات، شهردارها، فرمانداران، کارگرها، اصناف و اصحاب رسانه ای که در عرصه اقامه نماز فعال بوده اند، از دیگر برنامه های اجلاس است.

حجت الاسلام شریف حسینی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از هزار نفر در اجلاسیه استانی اقامه نماز شرکت کردند که در واقع بعد از اجلاسیه سراسری، دومین اجلاس از لحاظ تعداد، نفرات شرکت کننده، نظم و انسجام اجلاسیه بود.

وی در پایان گفت: شورای اقامه نماز استان با حضور رحمانی، رئیس شورا، همتی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مختاری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، حجت الاسلام سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز و سایر اعضا در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار