مراسم چهلمین روز شهادت سرتیپ خلبان شهید منو چهر فتاحی باحضور وزیر صنعت، استاندار ، جانشین فرمانده نیروی هوایی و مردم در گیلانغرب بر گزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 06 October 2018

 

به گزارش تابناک،جنگنده اف-۵ (F-۵) پایگاه هوایی دزفول حین پرواز آموزشی به دلیل نقص فنی دچار سانحه شد که در این حادثه تلخ سرهنگ خلبان منوچهر فتاحی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و و سرنشین دیگر این هواپیما به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شده است.

براساس این گزارش،پیکر شهید خلبان سرهنگ فتاحی و وداع مردم ولایت مدار و شهید پرور کرمانشاه با این فرزند غیور خود، روز سه شنبه (۶ شهریور) با حضور فرماندهان لشگری و کشوری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم قدرشناس کرمانشاه تشییع شد.

وزیر صنعت معدن وتجارت گفت:وظیفه دارم از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیت وهمدردی رئیس جمهور محترم را با حضورم در این مراسم به خانواده داغدار این امیر رشید ایران اسلامی ابلاغ نمایم .

وی اظهار داشت:اینجا سرزمین زرخیزی است و امثال شهید فتاحی برای کشور زر هستند که امنیت امروز ما مرهون فداکاری و از خودگذشتگی چنین فرزندان دلیری است و تا این ازخودگذشتگی ها هست امنیت اقتصادی ما هم درمقابل توطئه ها تضمین خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار