اجتماع بزرگ بسیجیان شیراز در قالب مرحله سوم رزمایش عاشوراییان محمد رسول الله در پادگان امام حسین(ع) شیراز برگزار شد.سردار وحیدی سخنران این اجتماع بود.
کد خبر: ۶۶۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 04 October 2018

به گزارش تابناک فارس:رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی که سخنران این اجتماع بود گفت:دشمن تلاش می کند دستاوردهای انقلاب را تضییع کند در حالی که پر واضح است که بعد از انقلاب نسبت به قبل از انقلاب کشور در همه زمینه ها پیشرفت چشمگیر داشته است و اصلا با آن دوران قابل قیاس نیست.

سردار وحیدی بیان کرد: امروز مردم با یک سلسله مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند اما عزیزان مقایسه کنید که قبل از انقلاب 70 درصد جمعیت کشور در روستاها و 30 درصد شهرنشین بودند و روستاهای کشور در قبل از انقلاب از همه امکانات مثل برق، آب، گاز، تلفن، جاده و غیره محروم بودند اما امروز 70 درصد جمعیت کشور شهرنشین و 30 درصد روستایی هستند و در این 40 سال جاده‌‌هایی که ساخته شده با طول جاده‌هایی که در اروپا ساخته شده برابر می‌کند و از لحاظ آموزشی، بهداشتی، خدماتی و غیره روستاهای ما پیشرفت کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان همانطور که در ونزئولا تلاش کردند که ارزش پول ملی آن کشور را پایین بیاورند و به اقتصاد آنها ضربه بزنند برای ایران هم همین خواب‌ها را دیده‌‌اند اما اقتصاد ایران، اقتصاد قوی است و کشور ایران در خیلی از کالاها کشاورزی و غیره خودکفا است اگر از همین الان درست عمل کنیم مشکلی پیش نخواهد آمد.

سردار وحیدی با بیان اینکه دشمنان ما را می‌ترسانند که اجازه نمی‌دهند نفت را صادر کنیم اولا همچنین خبری نخواهد شد مگر آنها از جان خود سیر شده باشند که نگذارند ایران نفت خود را صادر کند، گفت: دوما کمتر از یک چهارم بودجه کشور به نفت وابسته است و این بخش از بودجه به راحتی قابل جبران است و امروز ما قادر هستیم با کمی تلاش بودجه بدون نفت ببندیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار