نماینده مرم جهرم در مجلس شورای اسلامی غار سنگ شکن را اولویت نخست بخش گردشگری شهرستان جهرم دانست و گفت: باید از ظرفیت‌های اعتباری برای مقاوم‌سازی این غار استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۶۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 27 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدرضا رضایی با تاکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری برای رونق کسب و کار در این شهرستان اظهار داشت: باید ظرفیت‌ها اولویت‌بندی و منابع را برایش تامین کرد.

وی غار سنگ شکن را اولویت نخست بخش گردشگری شهرستان جهرم دانست و افزود: باید از ظرفیت‌های اعتباری برای مقاوم‌سازی این غار استفاده کنیم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مطالعات برای این مقام‌سازی باید سریع‌تر انجام شود، گفت: با اختصاص یک میلیارد تومان برای این امر موافقت شده که امیدواریم این اعتبار تخصیص پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در کنار ظرفیت دولت باید از توان بخش خصوصی برای ورود به عرصه گردشگری استفاده کرد، افزود: باید سرمایه‌گذاران را برای ورود به این بخش ترغیب و حمایت کرد.

رضایی با اشاره به اینکه مدیران نیز باید بدانند میراث فرهنگی متعلق به نسل‌های آینده بوده و در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند، تاکید کرد: هیچ امکاناتی نبابد در اداره‌ای خاک بخورد در حالی که در جایی دیگر به آن نیاز داریم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عمده درآمد کشورهای دیگر بحث گردشگری است و ما نیز باید برای پویایی اقتصاد شهرمان به این سمت گرایش پیدا کنیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار