رئیس هیات دو و میدانی فارس گفت: محمد رضا رحمانی فر، پرتابگر شیرازی به سومین دوره رقابت های المپیک نوجوانان که قرار است در آرژانتین برگزار شود، اعزام می شود.
کد خبر: ۶۵۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 24 September 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:سیروس زارع مهذبیه افزود: تیم دو و میدانی ایران با سه ورزشکار در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.
وی اضافه کرد: رحمانی فر هم اینک در اردوی تیم ملی در گرگان بسر می برد و این اردو تا پیش از اعزام به المپیک ادامه دارد.
زارع مهذبیه افزود: تیم ملی دو و میدانی ایران با ترکیب محمدرضا رحمانی فر در پرتاب دیسک، مهدی رضایی در دو 100 متر و حمیدرضا کیا در پرش سه گام، سیزدهم مهرماه تهران را به مقصد بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین ترک خواهد کرد.
این پیشکسوت ورزش فارس اظهار داشت: در رقابت های دو و میدانی المپیک نوجوانان که نوزدهم تا بیست و چهارم مهر ماه جاری برگزار می شود 170 کشور شرکت دارند.
رحمانی فر مدال نقره پرتاب دیسک نوجوانان آسیا را در سال 2018 که در تایلند برگزار شد، در کارنامه دارد.
در نخستین دوره بازی های المپیک نوجوانان که در سال2010 با حضور ورزشکاران 86 کشور به میزبانی سنگاپور برگزار شد،کاروان ایران با 52 ورزشکار در 13 رشته و با کسب پنج مدال (2طلا، 2 نقره و یک برنز) و قرار گرفتن در جایگاه بیست و ششم به کار خود پایان داد.
ورزشکاران شرکت کننده از ایران در دومین دوره این بازی ها که در سال 2014 در شهر نانجینگ چین برگزار شد، با 16 ورزشکار و کسب سه نشان طلا و سه برنز و قرار گرفتن در جایگاه بیست و چهارم به کار خود پایان دادند.
کاروان ورزشی ایران با 34 ورزشکار پسر و 15 ورزشکار دختر در مجموع با 49 شرکت کننده در 18 رشته راهی سومین دوره این رقابت ها می شود.
سومین دوره بازی های المپیک 2018 نوجوانان با شرکت 206 کشور از چهاردهم مهرماه در آرژانتین آغاز می شود و تا بیست و ششم همین ماه ادامه دارد.

برچسب ها: پرتاب گر ، فارسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار