کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه کوار از تعطیلی ۲ واحد مرکز تهیه و توزیع محصولات لبنی به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 24 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: زهرا قاسمی کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان کوار، گفت: فعالیت ۲ واحد مرکز تهیه و توزیع محصولات لبنی سنتی در شرایط محیطی کارگاه، کاملا غیر بهداشتی و بدون مجوز اداره بهداشت بود و طبق قانون، با هماهنگی انجام شده با نیروی انتظامی از ادامه فعالیت آن واحد، جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه میزان آلودگی میکروبی در لبنیات سنتی بالا است، افزود: لبنیات سنتی غیر پاستوریزه مورد تائید وزارت بهداشت نیست، زیرا مصرف این نوع لبنیات خطر ابتلا به تب مالت را به همراه دارد.

کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان کوار با اشاره به اینکه کارشناسان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با هدف بهبود و ارتقای سطح سلامت شهروندان، با جدیت کامل بر همه واحد‌های زیر پوشش، نظارت مستمر و دقیق دارند، تصریح کرد: همه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از نظر کیفیت محصولات غذایی ارزیابی می‌شوند و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی، با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

این کارشناس مسئول بهداشت محیط بیان کرد: هدف از برخورد با عرضه کنندگان مواد غذایی افزایش ایمنی مواد غذایی است.

برچسب ها: تعطیلی ، بهداشت ، لبنیات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار