فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت:دشمن با استفاده و بهره‌گیری از جنگ روانی و رسانه‌ای به دنبال مأیوس و نیز خسته کردن مردم همیشه درصحنه را دارد که ملت ایران با هوشیاری، وحدت و همدلی و با تأسی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در این برهه از زمان سربلند و سرافراز بیرون می‌آیند.
کد خبر: ۶۵۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 24 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی در آئین آغاز سال تحصیلی مدرسه دخترانه طوبی ناحیه 2 شیراز اظهار داشت: دشمنان قسم‌خورده داخلی و خارجی به سرکردگی آمریکای جهان خوار باهدف شکستن اراده و عزم آهنین مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه ایران اسلامی قصد براندازی نظام را در سردارند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید با ارتقاء سطح علم و آگاهی در تمامی مقاطع تحصیلی ونیز با ایجاد وحدت، امید به آینده و ایستادگی بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تمامی مدارج علمی و تحصیلی را طی کرده و به اهداف خود دست می‌یابند.

حسینی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با تأسی از فرهنگ عاشورایی و نیز پایبندی بر اصل ولایت‌فقیه در برابر تمامی توطئه‌ دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده و به پیروزی دست می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ایادی استکبار و اربابان منطقه سعی در به ستوه آوردن مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر تمامی ناملایمت‌ها، تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی دارند، افزود: دشمن با استفاده و بهره‌گیری از جنگ روانی و رسانه‌ای به دنبال مأیوس و نیز خسته کردن مردم همیشه درصحنه را دارد که ملت ایران با هوشیاری، وحدت و همدلی و با تأسی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در این برهه از زمان سربلند و سرافراز بیرون می‌آیند.

برچسب ها: دشمن ، جنگ روانی ، نا امیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار