کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو باشگاه فجر و قشقایی شیراز را بدلیل تخلفات صورت گرفته، جریمه کرد.
کد خبر: ۶۵۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 23 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس گفت: در دیدار تیم‌های مقاومت تهران و فجر شهید سپاسی شیراز از سری رقابت‌های جام حذفی از سوی رامین زارع مربی تیم شهید فجر سپاسی شیراز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و رفتار غیر ورزشی صورت گرفت که منجر به اخراجش شد و بر همین اساس، وی به توبیخ کتبی و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی افزود: علی امیری بازیکن تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم در مسابقه با مقاومت تهران، به دلیل اعتراض به داور و اهانت به وی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

هنرپیشه بیان کرد: همچنین در مسابقه تیم‌های سیاه جامگان و قشقای شیراز در لیگ دسته اول از سوی اشکان نجف پور، مدیرعامل تیم قشقایی شیراز تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور و فحاشی رخ داد که کمیته انضباطی وی را به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و ورود به محل برگزاری مسابقات تیم خود محروم و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است.)

رییس هیات فوتبال فارس اضافه کرد: رشید طهماسبی کمک مربی تیم قشقایی شیراز هم به دلیل تحریک دروازبان تیم مقابل و درگیری با وی که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم قشقایی شیراز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری، باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار