مدیر عامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: کامیاب مدیر کل ورزش استان فارس با من مشکل شخصی دارد حاضرم برای کمک به باشگاه قشقایی از مدیریت این باشگاه خداحافظی کنم.
کد خبر: ۶۵۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 23 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: روح‌الله نجف‌پور در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال قشقایی شیراز، گفت: در ابتدا جا دارد حادثه روز گذشته اهواز را به مردم خوب ایران به خصوص مردم اهواز و نیروهای مسلح،‌ارتش، سپاه و بسیج تسلیت بگویم. همانطور که اطلاع دارید وضعیت اقتصادی و شرایط بد این روزهای باشگاه‌ها با توجه به تحریم‌های آمریکا در حال حاضر فشار سنگینی روی بخش خصوصی وارد کرده و باشگاه قشقایی هم از این امر جدا نیست.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت:‌در شرایط خوبی قرار داریم، تیم ما بدون ستاره و بی‌نام و نشان در رقابت‌های لیگ یک حضور دارد و همین بی‌ستاره بودن تیم باعث شده همه بازیکنان، کادر فنی، مدیران باشگاه یکصدا و همدل باشند و تمام مشکلات و ناسازگاری‌هایی که در استان فارس وجود دارد را به فراموش بسپارند، نتیجه آن هم جایگاه خوبمان در جدول است.

نجف‌پور افزود: ما در باشگاه قشقایی با مشکلات زیادی روبرو هستیم و انتظار داریم مسئولان استان فارس کمی به کمک این تیم مردمی بشتابند. ما حتی زمین تمرین مناسبی نداریم و مسئولان ورزشی استان حداقل حمایتی از این تیم نمی‌کنند و برعکس به سایر تیم‌ها حتی در لیگ‌های پایین‌تر زمین تمرین و امکانات درخواستی آنها را می‌دهند. من نمی‌دانم چرا در این استان تبعیض قائل می‌شوند. همه ما از یک استان هستیم و تیم قشقایی هم مربوط به مردم فارس است. ما قبل از بازی با شهرداری ماهشهر در روز گذشته حتی یک جلسه تمرین نتوانستیم برگزار کنیم. هر بار که از مسئولان ورزشی استان به خصوص اداره ورزش و جوانان استان فارس و کامیاب مدیر اداره ورزش و جوانان درخواست کردیم که حداقل یک جلسه در استادیوم پارسه به ما تمرین بدهند ندادند و مدعی شدند که زمین چمن پارسه نامناسب است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر تمرینات ما به صورت پراکنده در زمین‌های هوابرد و ارگان‌های دیگر به صورت اجاره‌ای برگزار می شود. قبل از افتتاح استادیوم میانرود(پارسه) کامیاب بارها در مصاحبه‌های خود با رسانه‌ها اعلام کرده بود که ما به باشگاه‌ها و تیم‌هایی که در لیگ حضور دارند زمین را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهیم. حال همه چیز بر عکس شده اول اینکه زمین میانرود را حتی برای یک جلسه در اختیار تیم نمی‌گذارند هیچ حتی برای هر بازی در استادیوم پارسه شیراز مبلغ 6 میلیون تومان وجه نقد از باشگاه دریافت می کنند و مدعی می‌شوند که ما هم هزینه داریم.

وی افزود: من می‌دانم که شخص کامیاب با من مشکل دارد و در تصمیم‌گیری‌هایی که برای قشقایی می گیرد کل تیم و باشگاه را تحت شعاع این تصمیمات قرار می‌دهد.من در اینجا به صراحت می‌گویم اگر جناب کامیاب با من مشکل دارد من حاضرم از مدیریت باشگاه قشقایی خداحافظی کنم تا راه را برای کمک کامیاب به تیم قشقایی باز کنم. من می دانم بعد از این صحبت‌ها کامیاب از خود دفاع می‌کند و صحبت های من را زیر سوال می برد، از همین جا با صراحت می‌گویم حاضرم با دلیل و مدرک تمام گفته‌هایم را ثابت کنم.

وی در پایان گفت: شما ببینید در لیگ دسته اول کشور 18 تیم حضور دارد و با یک بررسی کوچک متوجه می‌شویم 17 تیم دیگر در استانهای مختلف حداقل حمایت‌های صد درصدی دولتی یا حداقل 50 درصدی یا کمتر از 50 درصد را از مسولان ورزشی استان خود دارند اما متاسفانه قشقایی در استان فارس از حداقل‌ها هم برخوردار نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار