مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها 4 میلیارد و 400 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در فارس جمع‌آوری‌شده است.
کد خبر: ۶۵۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 23 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: محمد بذر‌افشان اظهار داشت: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که در روز‌های 15 و 16 شهریورماه در استان فارس برگزار شد بیش از 23 هزار دانش‌آموز نیازمند از کمک‌های مردمی خیران نوع‌دوست برخوردار شدند.

وی خاطرنشان کرد: پوشاک، لوازم‌التحریر، کتب درسی، کیف، کفش و دیگر اقلام موردنیاز از جمله کمک‌های غیر نقدی خیران به دانش‌آموزان نیازمند استان فارس بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در روز 11 مهرماه خبر داد و افزود: در این مرحله بیش از 700 هزار پاکت در بین دانش‌آموزان استان فارس برای جمع‌آوری کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت توزیع‌ می‌شود.

بذر‌افشان تصریح کرد: درراستای وفاق و همدلی میان کمیته امداد و سازمان آموزش‌وپرورش، پیش‌بینی می‌شود میزان کمک‌ها در جشن عاطفه‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یابد.

وی بیان داشت: از مجموع کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته 8 میلیارد و 300 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اضافه کرد: سرویس دانش‌آموزان به‌ویژه در کلان‌شهر شیراز، تهیه کتب درسی، لوازم آموزشی و نیز پوشاک مناسب فصل سرما ازجمله مهم‌ترین اقلام موردنیاز دانش‌آموزان نیازمند است و از خیران درخواست می‌شود نسبت به این خواسته‌های خیرخواهانه اقدام کنند.

بذر‌افشان ضمن تقدیر از نونهالان، جوانان و نوجوانان نسبت اهداء کمک به دانش‌آموزان نیاز‌مند، افزود: از دانش‌آموزان درخواست می‌شود در مرحله دوم جشن عاطفه‌های نیز همانند سال‌های گذشته حضوری جدی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار