‌شهردار شیراز با تاکید بر لزوم مشارکت دانش آموزان در ساختن شهری که در آن زندگی می کنند، پیشنهاد داد کمپینی با عنوان مشارکت دانش آموزان در ساختن شیراز راه اندازی شده و ایده های خلاقانه مشارکت کنندگان دریافت و معرفی و دنبال شود.
کد خبر: ۶۵۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 23 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حیدر اسکندرپور در مراسم زنگ مهر مدرسه شهید هادی مهدوی شیراز، گفت: دانش آموزان شهریاران امروز و شهرداران فردا هستند و افق های توسعه به دست آنان ترسیم می شود، لذا باید زمینه لازم برای نقش آفرینی و رشد دانش آموزان متناسب با هر مقطع تحصیلی فراهم شود.

او گفت: همه خدمتگزاران امروز در هر پست و مسئولیتی که خدمت می کنند، از پشت نیمکت های مدرسه راه خود را برای رشد و تعالی کشور آغاز کرده اند؛ از این رو شما نیز بدون تردید با علم آموزی و کسب مهارت در این سال ها می توانید در روزهای آینده شهر و کشور خود اثرگذار و نقش آفرین باشید .

وی افزود: به عنوان شهردار شیراز و کسی که روزی در جایگاه شما دانش آموز بوده ام، از همین نخستین روز مهرماه، شما را یار و همراه مجموعه شهرداری می دانم و می خواهم در جمله ای کوتاه اما برخاسته از ایده خلاقانه خود، بگویید برای ساختن شیرازی بهتر چه برنامه ای پیشنهاد می کنید؟

شهردار شیراز این سوال را بهانه ای برای راه اندازی کمپین بزرگ مشارکت دانش آموزی در اداره شهر شیراز دانست و گفت: با برگزاری این چالش در سطح شهر شیراز، پس از بررسی ایده ها توسط کارشناسان، پیشنهادهای برتر که قابلیت اجرا داشته باشند، به صورت عمومی روی بیلبوردهای شهر به نام صاحب ایده معرفی و برای ساختن شیرازی بهتر اجرایی می شود .

اسکندرپور ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز خطاب به دانش آموزان دبیرستانی شهر شیراز گفت: 31 شهریور 59 درست در روزهایی که کشور هنوز به ثبات کامل نرسیده بود، دشمن با تمام امکانات به این مرز و بوم حمله کرد ودر خیال خام خود به پیروزی می اندیشد؛ اما مردم ایران به خصوص دانش آموزان دبیرستانی 16 – 17 ساله غیرتی از خود نشان دادند که ثابت کردند در هر سن و جایگاه و مقام، اجازه پیش روی به خاک وطن را به دشمن نخواهند داد‌.

شهردار شیراز افزود: روز گذشته دشمن در حادثه ای سبکسرانه و همزمان با سی و یکم شهریور اندیشه ضربه زدن به نظام و مردم ایران را داشت که اگرچه این نقشه با دفاع جانانه نیروهای همیشه در صحنه خنثی شد، اما این رویداد تلخ یادآور این نکته است که دشمن می تواند و برنامه دارد که با استفاده از مزدوران و منافقان داخلی برای حمله به کشور و اخلال در اتحاد مردم ایران استفاده کند. از این رو باید هشیار باشیم تا زمینه چنین اقدامی را برای فرصت طلبان فراهم نکنیم .

اسکندرپور گفت: فارغ از هر فکر و اندیشه و زبان و آیین برای دفاع از ایران بزرگ در کنار یکدیگر هستیم و آرزو می کنم به لطف حضور مسئولین هشیار، جوانان آگاه و همدلی میان مردم، هرگونه خدعه، نیرنگ و فکر ناشایست از این دیار تاریخی و فرهیخته رخت بربندد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار