دکتر محمد جواد مرادیان شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: طی مدت مذکور 292 هزار و 908 تماس با اورژانس 115 استان برقرار شده که از این تعداد 46 هزار تماس مزاحمت تلفنی بوده است.
کد خبر: ۶۵۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 22 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: وی، میانگین جهانی حضور اورژانس در صحنه حوادث ترافیکی در شهرها را هشت دقیقه و در جاده ها 10 دقیقه دانست و تصریح کرد: هم اینک میانگین حضور تیم های اورژانس فارس در صحنه حوادث درون شهری (به جز کلانشهر شیراز) حدود پنج و نیم دقیقه است که این زمان در کلانشهر شیراز با توجه به برخی مشکلات از جمله ترافیک حدود 11 دقیقه است.
مرادیان، تعداد نیروهای اورژانس فارس را 872 نفر برشمرد و ادامه داد: در این استان 184 پایگاه اورژانس فعال است که از این تعداد 59 پایگاه شهری و 125 پایگاه جاده ای است.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس اظهار داشت: همچنین در پنج ماه نخست امسال 53 مصدوم به وسیله اورژانس هوایی این استان به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی گفت: در پنج ماه نخست امسال بیشترین تعداد حوادث ترافیکی به ترتیب مربوط به محورهای شیراز- اصفهان، شیراز – فسا - بندرعباس و شیراز – کازرون - بوشهر بوده است.
مرادیان، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس افزود: اورژانس فارس تمهیدات لازم را برای این منظور اندیشیده و نیروها و امکانات موجود آماده خدمات رسانی هستند.
او اظهار داشت: بر همین اساس، اقدام به شناسایی نقاط پرتردد و پرحادثه کلانشهر شیراز کرده ایم و متناسب با آن گروه های اورژانس با هماهنگی پلیس در نقاط مورد نظر استقرار یافته اند.
وی افزود: این طرح از فردا (یکم مهرماه) آغاز و تا هشتم همین ماه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار