جلسه هماهنگی برپایی و امور اجرایی موکب مردمی «احمد بن موسی (ع)» در شهر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی به میزبانی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، در این جلسه عنوان شد این موکب توانایی دارد تا روزانه از پنج هزار نفر زائر پذیرایی کند.
کد خبر: ۶۵۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 22 September 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: جلسه هماهنگی برپایی و امور اجرایی موکب مردمی «احمد بن موسی (ع)» در شهر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی امروز (31 شهریور) به میزبانی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.

 

این جلسه با حضور اعضای هیئت امنای این موکب اعم از آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و رئیس هیئت امنا، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور، مهندس سید تقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، سردار ابوالفضل گزنی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، دکتر علی بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس و تنی چند از دیگر مسئولان برگزار شد.

 

مسعود راستی، دبیر اجرایی این موکب ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در سال 96، برنامه های اجرایی این موکب در اربعین 97 را تشریح کرد و از آمادگی این موکب برای پذیرایی از پنج هزار زائر در هرروز خبر داد.

برچسب ها: موکب ، اربعین حسینی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار