معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: در پنج ماه نخست امسال، حجم آسفالت انجام شده در شیراز معادل معبری با عرض 10 متر و طول 50 کیلومتر است.
کد خبر: ۶۵۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 22 September 2018

آرگیو یکی از نیازهای اصلی شیراز را ترمیم، بهسازی و تجدید آسفالت معابر اصلی و فرعی و احیای محله های مختلف دانست و گفت: شیراز نیازمند معابری با کمترین پستی و بلندی است تا شهروندان برای تردد در آن احساس آرامش کنند.

 

او ادامه داد: این نیاز از ابتدای کار شهردار شیراز در پاییز سال گذشته مورد توجه جدی قرار گرفت و در ادامه نیز توسط شهرداران مناطق و با توجه به نیازسنجی انجام شده، اجرایی شد به طوریکه اواخر سال گذشته شاهد تحول جدی در رفع مشکلات آسفالت معابر بودیم و این روند همچنان هم ادامه دارد.

 

معاون شهرداری شیراز تاکید دارد که با برنامه ریزی باید در زمینه آسفالت معابر به گونه ای عمل کرد که جز موارد ضروری، در معابر تازه آسفالت شده هیچ حفاری و اقدام عمرانی که موجب تخریب آسفالت می شود، اجرا نشود.

 

او ضمن انتقاد از نگاه کوتاه مدت به بحث آسفالت معابر شهری، گفت: باید دستگاه های خدمات رسان و شهرداری با نگاه بلندمدت در برنامه های توسعه ای خود، بر عمر آسفالت و یکدستی و زیبایی معابر شهری بیفزایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار