مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس از افرایش ۷۱ درصدی تردد در محورهای فارس همزمان با پایان یافتن تعطیلات تابستان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 22 September 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حمیداحمدی اظهار داشت: براساس اطلاعات 126 سامانه تردد شمار فعال در محورهای برون شهری فارس با پایان یافتن تعطیلات تابستان طی شبانه‌روز گذشته تردد در محورهای این استان 71 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 9 درصد این ترددها متعلق به وسایل نقلیه سنگین بوده است، عنوان کرد: اوج تردد خودروها در ساعات 19 تا 20 در محور مرودشت _ شیراز و کمترین میزان تردد در محور بوشکان _ فراشبند بین ساعات 18 تا 19 صورت گرفته است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس خاطرنشان کرد: محور ارسنجان _ خرامه واقع در حوزه شهرستان ارسنجان به دلیل عملیات راهسازی و ایمن‌سازی تا پایان امروز با محدودیت تردد روبه‌رو است و امکان عبور از کنار گذر ایجاد شده است.

وی افزود: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان فارس در حال حاضر به استتثنای محور ارسنجان _ خرامه مابقی محورهای مواصلاتی فارس باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار