مدير بورس منطقه‌ای فارس گفت: 220 ميليون و 93 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 622 هزار و 48 ميليارد ريال هفته‌ گذشته در بورس فارس مبادله شد.
کد خبر: ۶۵۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 22 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:کرشمه ترابیان بابیان این‌که سهام مبادله شده در هفته‌ی گذشته متعلق به 372 شرکت است، اظهار داشت: تعداد 220 میلیون و 93 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 622 هزار و 48 میلیارد ریال مبادله شد که 52 درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

وی افزود: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های «پارس خودرو»، «سایپا» و «صنعتی دریایی ایران» بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های «صنعتی دریایی ایران»، «گروه اقتصادی کرمان خودرو» و «کود شیمیایی اوره لردگان» با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: سهام شرکت‌های «نورد لوله اهواز»، «مدیریت پروژه‌های نیروگاهی» و «سیمان شرق» بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های «پتروشیمی شازند»، «پالایش نفت اصفهان» و «پالایش نفت تهران» با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

کرشمه ترابیان با اشاره به صدور کد سهامداری برای 391 نفر و فعالیت 28 شرکت کارگزاری در بورس منطقه‌ای فارس، تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان 2267 واحد افزایش و به عدد 157 هزار و 328 رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار