امام جمعه نی‌ریز مقصر اصلی در به وجود آمدن وضعیت فعلی کشور را خود مردم دانست که به گفته ایشان انتخاب خوبی نداشته‌اند.
کد خبر: ۶۵۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 22 September 2018

تابناک فارس به نقل از هورگان: آیت‌ا... سید محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه ۳۰ شهریور گفت: این شما مردم هستید که باید به نماینده و رئیس جمهور خوب رأی دهید تا بعد، توی سر خودتان نزنید که وضعمان چنین است. اگر مسئولی خراب از آب درآمد، تقصیر خودمان است. باید چشم‌مان را باز کنیم و هر کسی را به عنوان مسئول قرار ندهیم تا بر ما مسلط شود. همیشه باید کسی را انتخاب کنیم که خادم و دلسوز مردم باشد. ما کسی را می‌خواهیم که مردم عدالتش را قبول داشته باشند.

خطیب جمعه نی‌ریز ضمن تشکر از عزاداران حسینی، بر حفظ باطن عزاداری ایام محرم تأکید کرد و گفت: اگر جوانان هدف امام حسین را فهمیده بودند، جمعیت نماز‌جمعه ما ده برابر این بود.

عضو خبرگان رهبری، حجاب را قانون خواند و گفت: حجاب نیز مثل چراغ قرمز قانون است و باید از آن تبعیت کرد. حفظ حجاب باعث حفظ جوانان می‌شود. به جای ترویج بدحجابی، باید اسباب ازدواج جوانان را فراهم کرد و تشریفات و مهریه‌های سنگین را کنار گذاشت.

امام‌جمعه نی‌ریز به سالروز آغاز جنگ تحمیلی و ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: الان هم هدف از جنگ سوریه و عراق ایران است. برخی می‌گویند چرا پولهای ایران را در آن کشورها خرج می‌کنیم؟ چون سربازان ما آنجا می‌جنگند تا لشکر دشمنان به اینجا نیاید؛ پس باید تحمل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار