مجتمع‌های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در راستای اشتغال زایی، برای جوانان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 22 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامرضا یوسفی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: این اداره کل در سطح استان ٤٠ مجتمع فرهنگی هنری دارد که در حال حاضر همگی در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستند.

وی افزود: راه اندازی سینما و سالن‌های اکران فیلم، کافی شاپ، کلاس‌های آموزشی اعم از مهارت آموزی، فرهنگی و هنری از جمله فعالیت‌های است که برای رونق و درآمدزایی در این مجتمع‌ها در نظر گرفته می‌شود.

یوسفی نژاد ادامه داد: سرمایه گذار با تجهیزات متعلقه در دوره پیشنهادی قرارداد به عنوان مشارکت کننده در اجرای برنامه‌های فرهنگی اداره کل نقش مهمی دارد و از سویی در دوره واگذاری و فعال سازی محتمع‌های با برنامه‌های متنوع موجب افزایش مخاطبین و در نتیجه رونق اقتصادی آن خواهند شد.

وی بیان کرد: هم اکنون ٢٩ طرح در حال ساخت است که از این تعداد ١٤ مورد مربوط به نهاد کتابخانه‌ها و ١٥ مورد مربوط به این اداره کل است که ارشادآمادگی دارد تمام این طرح‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

یوسفی نژاد گفت: طرح‌های راه اندازی نگارخانه در شهرستان‌ها نیز پس از بررسی‌های کارشناسی در فراخوان مزایده واگذاری قرار خواهند گرفت و افرادی که دارای سابقه فعالیت‌های فرهنگی هنری باشند در اولویت هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهارداشت: متقاضیان می‌توانند پس از اعلام فراخوان در روزنامه‌های رسمی برای شرکت و اعلام آمادگی به این اداره کل مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار