نماینده مردم نی ریز و استهبان گفت:اگر بخواهیم در این وضعیت اقتصادی کشور، دوباره از پول بیت‌المال سالنی ویژه سینما یا تئاتر در شهرها بسازیم باید به پروژه‌های بسیار و نیمه‌تمام کنونی اشاره کنیم که تکمیل آنها میلیاردها تومان هزینه‌بر است و البته هزینه‌های گزافی را به بیت المال تحمیل خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 21 September 2018

اصغر مسعودی با اشاره به درخواست اهالی تئاتر مبنی بر استفاده از سالن‌های همایش‌ و آمفی‌تئاتر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دولتی برای اجرای تئاتر گفت: امکانات ادارات و دستگاه‌های مختلف دولتی و حاکمیتی برای بیت‌المال است؛ نه صرفا خاص آن اداره و نهاد و از بودجه بیت المال تامین شده است.

 

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی افزود: این نکته اساسی باید برای مسئولان ادارات جا بیفتد که اگر سالن اجتماعات و آمفی تئاتری دارند که در سال یکی دو بار بیشتر از آن استفاده نمی‌شود، با پول بیت المال ساخته شده که متعلق به آحاد مردم است و باید در جهت رفاه عمومی از آن استفاده شود.

وی تاکید کرد: امکانات ادارات و نهادهای مختلف از درآمد همین مردم ساخته شده که امروز در کوچه و بازار با مشلات عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و بیکاری آنها را تحت فشار گذاشته؛ لذا باید این فرهنگ جا بیفتد که همه در آن سهیم هستند.

 

این نماینده مجلس گفت: اگر بخواهیم در این وضعیت اقتصادی کشور، دوباره از پول بیت‌المال سالنی ویژه سینما یا تئاتر در شهرها بسازیم باید به پروژه‌های بسیار و نیمه‌تمام کنونی اشاره کنیم که تکمیل آنها میلیاردها تومان هزینه‌بر است و البته هزینه‌های گزافی را به بیت المال تحمیل خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار