امام‌جمعه موقت لامرد گفت: چشم‌انداز شهر لامرد برای مردم بیان شود تا مردم بدانند که در شهر چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.
کد خبر: ۶۵۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 21 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسمات دهه اول محرم اظهار داشت: در ایام محرم و با عنایت و کرامت حضرت امام حسین(ع) عظمت و شکوه مردمی بار دیگر در مراسمات خلق شد.

امام‌جمعه موقت لامرد با اشاره به احداث صنایع بزرگ در لامرد گفت: طلوع صنایع بزرگ لامرد در حال رخ دادن است اما هنوز این صنایع برای مردم شناخته‌شده نیست و باید مردم از وضعیت این صنایع اطلاع داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی می‌شود پیوست فرهنگی برای صنایع به مردم گفته شود که مردم از نقاط مختلف صنایع اطلاع داشته باشند.

غفاری متذکر شد: از مسوولان شهری لامرد نیز می‌خواهم که چشم‌انداز شهر لامرد برای مردم بیان شود تا مردم بدانند که در شهر لامرد چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

امام‌جمعه موقت لامرد تصریح کرد: مسائل شهری ازجمله وضعیت مبلمان شهری لامرد باید شفاف به مردم گفته شود تا مردم نیز کمک کنند و سرمایه‌گذاری‌های خوبی رخ دهد.

وی با اشاره به شروع فصل مدارس نیز بیان داشت: اولیای دانش آموزان بر اساس برنامه آموزشی فرزندان خود، دیدوبازدیدها و تفریحات خود را تنظیم کنند زیرا امروز بالاترین سرمایه اجتماع دانش آموزان بوده و حق و وقت آنان باید حفظ شود، از نیروی انتظامی نیز می‌خواهم رانندگان سرویس‌های مدارس را توجیه کنند و شهرداری نیز خط‌کشی خیابان‌ها را در دستور کار قرار دهد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار