مدیر کل آموزش ‌و پرورش فارس گفت: در سال تحصیلی جدید حدود 850 هزار دانش آموز در بیش از هشت هزار واحد آموزشی به تحصیل علم خواهد پرداخت.
کد خبر: ۶۵۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ 18 September 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی عسکر نجفی، سه شنبه در شورای آموزش و پرورش استان در شیراز افزود: در روز 31 شهریورماه و در نخستن روز از سال تحصیلی 98-97 بیش از 85 هزار دانش آموز کلاس اولی در سراسر استان به مدارس خود خواهند رفت و سایر مقاطع از روز یکم مهرماه سال تحصیلی را آغاز خواهند کرد.
وی ادامه داد: بیش از هشت هزار نیروی انسانی در سطوح و پست های مختلف در سال تحصیلی جدید دانش آموزان را همراهی و یاری خواهند کرد.
مدیر کل آموزش ‌و پرورش فارس، خوستار همکاری تمام دستگاه های اجرایی استان در آغاز سال تحصیلی جدید شد و گفت: می کوشیم تا در کنار آماده سازی تجهیزات و امکانات، در بحث تامین معلم مورد نیاز کلاس های درس نیز با کمبود و مشکل مواجه نشویم.
نجفی، تعداد دانش آموزان مدارس بزرگسالان استان را حدود 26 هزار نفر برشمرد و گفت: این تعداد دانش آموز که 14 درصد کل دانش آموزان استان را شامل می شوند در 519 آموزشگاه بزرگسالان دولتی، غیر دولتی و همچنین مدارس از راه دور تحصیل می کنند.
وی، با اشاره به تاکید استاندار فارس در زمینه واگذاری زمین های دولتی قابل واگذاری به آموزش و پرورش افزود: انتظار است که زمین هایی که امکان تبدیل و تغییر کاربری آنها برای واگذاری وجود دارد شناسایی تا درمورد آنها بحث و تصمیم گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار