60درصد از تصادفات جاده ای درحومه شهر ها است
کد خبر: ۶۵۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 17 September 2018

تابناک فارس به نقل از برنا: رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشتی گفت: با توجه به اینکه بروز 60 درصد از تصادفات جاده ای منجر به فوت در 30 کیلومتری حومه شهرها اتفاق می افتد، اهداف تشکیل کمیپن ها برای این محدوده تعریف و اطلاع رسانی انجام شده است. دکتر «فریبا مرادی» اظهارداشت: آمارها نشان می دهد تلفات استان فارس نسبت به سایر استان های کشور از لحاظ مسافت در رتبه 14، از لحاظ راه های جاده ای در رتبه 4، از لحاظ تردد جمعیت مسافران در رتبه 25 و از لحاظ ترانزیت جاده ای در رتبه 26 جای دارد.
وی با بیان برخی اقدام های انجام شده درباره کاهش مرگ و میر در اثر سوانح جاده ای و ترافیکی، به تشدید علایم راهنمایی رانندگی در سطح استان و در دستور کار قرار گرفتن شناسایی راه های جاده ای حادثه خیز و رفع نقص آن ها اشاره کرد.
رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشتی گفت: همچنین با حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کارکنان دارای فرزند زیر پنج سال در دانشگاه، کمک هزینه خرید صندلی کودک برای استفاده در وسیله نقیله دریافت می کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اسث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
کپسول اتش نشانی 4 یا شش کیلویی هم جز هدایای شرکتها باشه عالیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
تو این گرونی و هاگیر و واگیر بعد چهل سال یادشون افتاده که صندلی کودک را تا سن ده سالگی !!! اجباری کنن اونوقت میخواین مردم نگن لابد یک آقازاده تعدادی صندلی کودک وارد کرده است؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار