معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: مردمی که خود را پیرو امام حسین(ع) و شهادت را سعادت می‌دانند، هیچگاه در مقابل تحریم‌ها و فشارها تسلیم نخواهند شد.
کد خبر: ۶۵۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ 16 September 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس: عنایت‌الله رحیمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در جلسه شورای اداری شهرستان داراب با اشاره به مواجه کشور با تنگناها و مشکلات اقتصادی، گفت: راه برون رفت از این مشکلات، تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی است.
وی افزود: قطعاً نظام جمهوری اسلامی این توان و ظرفیت را دارد که با تکیه بر توان مردم و بسیج مردمی و استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی در مسیر ایجاد آرامش اقتصادی حرکت کند.
معاون استانداری فارس با تأكید بر اینكه این انقلاب و نظام به اندازه‌ای توانمند است که از اینگونه فراز و نشیب‌ها و سختی‌ها هراسی ندارد، گفت: همه ما مسئولان وظیفه داریم که با فعالیت جهادی و شبانه روزی مسائل و مشکلات کشور و مردم را حل و فصل کنیم.
سعادت در عین حال گفت: مردمی که خود را پیرو امام حسین(ع) و شهادت را سعادت می‌دانند، هیچگاه در مقابل تحریم‌ها و فشارها تسلیم نخواهند شد و خللی در دفاع آن‌ها از انقلاب، نظام، کشور و رهبری ایجاد نخواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری فارس اضافه کرد: قطعاً کشور و مردم که در جنگ تحمیلی هشت ساله در مقابل دشمنان ایستادند و اجازه تصرف یک وجب از خاک کشور را به آن‌ها ندادند با اتحاد و همدلی از این پیچ خطرناک نیز عبور خواهیم کرد و نظام روند توسعه خود را با اقتدار ادامه خواهد داد.
رحیمی با اشاره به مشكلات اقتصادی كشور گفت: امروز ما با یک جنگ تمام عیار اتقصادی مواجه هستیم و این جنگی است که دشمنان با تبلیغات و سیاه‌نمایی‌ها دامنه آن را تا درون تک تک خانه‌ها خواهند کشاند و با وارد آوردن فشارهای اقتصادی به دنبال این هستند تا بر روی محبوبیت نظام و دولت در نظر مردم اثر بگذارند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به تداوم روند توسعه و پیشرفت استان گفت: بحث ایجاد زیرساخت‌ها به‌عنوان یکی از موارد تسهیل‌کننده و تسریع‌کننده امر توسعه با جدیت در دستور کار است.
رحیمی افزود: در استان فارس اهداف با توجه به توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها، نیازها و مشکلات ترسیم شده و در همین چارچوب هم توسعه استان مدنظر قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار