فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند 2 نفره سارقان درون خودرو و كشف 150 فقره سرقت از آن ها در شيراز خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 16 September 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:  سردار "احمد علي گودرزي" گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی درون خودرو در شیراز، موضوع شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت. وي ادامه داد: در بررسي هاي انجام شده توسط ماموران انتظامي مشخص شد، سارقان در ساعات پاياني شب با پرسه زني در بين خودرهاي پارك شده در كوچه هاي خلوت، اقدام به سرقت از درون خودروها مي كنند.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: ماموران با گشت زني هاي هدفمند و اقدامات اطلاعاتي، 2 نفر سارق كه حين سرقت ضبط و باند از يك دستگاه خودرو بودند را شناسايي كه سارقان با رويت ماموران با يك دستگاه پژو 405 متواري شدند.

سردار گودرزي با بيان اينكه ماموران موفق شدند در يك عمليات ضربتي پس از طي مسافتي تعقيب و گريز هر 2 سارق كه اعضاي يك باند بودند را دستگير و به كلانتري منتقل كنند، تصريح كرد: متهمان در بازجويي فني و تخصصي به 150 فقره سرقت درون خودرو اقرار كردند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينكه كليه صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون تعداد زيادي از شکات شناسایی شدند، خاطرنشان كرد: در بازرسي از مخفيگاه اين سارقان حرفه اي، تعدادي قطعات خودرو و تلفن همراه مسروقه كشف و تحويل مال باختگان شد.

سردار گودرزي با اشاره به اينكه سارقان تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شدند، گفت: مشارکت شهروندان نقش مهمي در پيشگيري از سرقت دارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مي توانند مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

برچسب ها: سرقت ، سارق ، باند سارقان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار