سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۲ هزار و ۶۲۰ زائر محروم و نیازمند استان به مشهد مقدس مشرف شدند.
کد خبر: ۶۵۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 13 September 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: جابر مهدی‌یار سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس از اعزام 2 هزار و 620 زائر محروم و نیازمند به مشهدالرضا(ع) در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف مهمی که بر عهده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس گذاشته شده است، شناسایی محرومان و نیازمندان زیارت اولی و فراهم کردن زمینه سفر آنها به مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی است.

مهدی‌یار تصریح کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس از زمان تشکیل در این امر مهم خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده و موفق شده است در شش ماه نخست سال 97 زمینه تشرف 2 هزار و 620 زائر محروم و نیازمند را در قالب 60 کاروان زیارتی به حرم مطهر حضرت شمس الشموس(ع) فراهم کند.

وی بیان کرد: کاروان‌های اعزامی در قالب طرح مهر درخشان و متشکل از زائران محروم و نیازمندی بالای 40 سال، معلولان، روشندلان، ایتام و ساداتی بود که به سبب مشکلات مالی توفیق تشرف به بارگاه منور رضوی را نداشته‌اند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری بتوانیم زمینه تشرف 5 هزار نفر از محرومان را به مشهد الرضا(ع) فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان در نیمه نخست سال جاری خدمات متنوع زیادی به محرومان و نیازمندان ارائه کرده است که می‌توان به اطعام 43 هزار و 500 نفر در ماه مبارک رمضان، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه یک هزار و 400 خادمیار رضوی، توزیع 4 هزار و 300 سبد غذایی، اعزام 50 گروه جهادی و .... اشاره کرد.

مهدی‌یار تشکیل کارگروه‌های اندیشه‌ورز اقتصادی، فرهنگی، برگزاری جلسات شورای مرکزی با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری همایش‌های متنوعی ویژه خانواده و جوانان، برگزاری دوره تربیت مربی مهدالرضا(ع)، اعزام خادمیاران رضوی به شهرستان‌های مختلف استان فارس، برگزاری جشن‌های باشکوه دهه ولایت و میلاد حضرت رضا(ع) و ... از دیگر فعالیت‌های این نمایندگی در شش ماه نخست سال برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار