کلاس داوری درجه ۳ ایران در شیراز با حضور ۲۱ نفر از علاقه‌مندان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۶۵۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 13 September 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: با درخشش علیرضا فغانی در جام جهانی به نظر طرفداران و علاقه‌مندان به حضور داوری روز به روز بیشتر می‌شود و در همین راستا کلاس داوری درجه سه ایران در شیراز در حال برگزاری است.

علی شهریارزاده رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال شیراز در حاشیه این کلاس در گفت‌وگو با تسنیم از سطح بالای داوران شیراز سخن گفت و اظهار داشت: در شیراز در لیگ برتر مروجی را به عنوان کمک داور داریم که هر هفته شاهد قضاوت خوبی از او در مسابقات لیگ هستیم.

وی افزود: رضا تارخ، علیرضا حیدر پناه و ایمان کهیش داوران وسطی هستند که از شیراز در لیگ دسته اول حضور دارند و مرتضی هوشیار، سعید زیبا و عدنان پیروی نیز کمک داوران لیگ یکی شیراز هستند.

شهریارزاده خاطر نشان کرد: شیراز در لیگ‌های دو و پایه نمایندگانی مثل رضا کریمی، علی سام، امیر حسن یزدانی، علی فرزان منش، محسن عباسی و محمد قنبری دارد که در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید.

وی درباره داوران زن نیز گفت: خانم فتحی داور بین‌المللی شیراز است که در جام ملت‌های آسیا در رشته فوتسال قضاوت کرد که در کنار او می‌توان خانم ابولحسن‌زاده را نیز در داوری ملی نام برد.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال شیراز بیان کرد: همچنین حسین امیری، محمد مهدی حقوقی و جواد دهقان در لیگ برتر فوتسال حضور دارند و در لیگ برتر ساحلی نیز شاهد قضاوت‌های فرشید حقیقت جو، علیرضا زارع و محمدرضا مجدالدین هستیم.

وی درباره برگزاری کلاس داوری درجه سه در شیراز گفت:کلاس به مدت پنج روز در شهرستان شیراز برگزار شد که مدرس آن حیدر شکور است و این دوره با حضور بیست و یک نفر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار