روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در بیانیه ای برای حضور در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس از تمامی مردم شریف استان و اصحاب فرهنگ، ادب و هنر دعوت کرد.
کد خبر: ۶۵۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ 12 September 2018

بسم رب الشهدا و الصدیقین

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و یاران باوفایش، بار دیگر در کوچه­ های شهر عطر شهیدان می­ پیچد. محرم امسال با ورود پیکرهای پاک سلحشورانی آغاز شده که راه عزت، سربلندی و شکست ناپذیری را از سرور و سالارشان اباعبدالله الحسین(ع) به زیبایی آموخته اند. آن­ها که واژه شهادت را به درستی معنا بخشیده اند و راه رسیدن به حق تعالی را نزدیک تر از آن نیافته اند. کسانی که به «هل من ناصر ینصرنی» مولایشان لبیک گفتند و برای دست یافتن به بالاترین ارزش های انسانی از جان خویش گذشتند.

 

این بار پریشانی محرم الحرام و عزای اباعبدالله الحسین با عطر لاله های بازگشته از هشت سال دفاع مقدس گره خورده و چه ایام ارزشمندی است که دلاوری و سلحشوری رزمندگان کربلای ایران را در استقبال از پیکرهای مطهرشان ارج نهاده و به یاد آوریم که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه ای بر دوش همه ماست.

 

از عموم هموطنان عزیزمان و تمامی مردم شریف استان و اصحاب فرهنگ، ادب و هنر؛ دعوت می‌کنیم به منظور پاسداشت مقام والای شهیدان قهرمان و مظلوم ایران اسلامی، در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک آنان هرچه با شکوهتر شرکت نمایند.

 

بی گمان عظمت حضور شما مردم شریف، بار دیگر نشان خواهد داد که اتحاد، همبستگی و دلدادگی، رمز ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده این آب و خاک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار