چرا برای پیش فروش 50 هزار دستگاه خودرو نزدیک به 2 میلیون نفر متقاضی آمده است؟ با این کارها آیا حقمان نیست که خودروسازها کماکان به ظلمشان به مردم ادامه دهند؟ 
کد خبر: ۶۵۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ 08 September 2018

29درصد از ثبت نام کنندگان از استان های تهران و البرز به صورت مشترک، 9درصد از استان خراسان، 8درصد از استاناصفهان، 7درصد استان فارس و بقیه هم از سایر استان ها ثبت نام کرده اند.

به گزارش تابناک فارس:شرکت سایپا در پاسخ به شبهات و اعتراضات نسبت به پیش فروش محصولاتش گفت:طبیعیست که وقتی از میان 1 میلیون و 838 هزار نفر فقط 50 هزار نفر موفق به ثبت نام می شوند اعتراضات زیاد می شود.

همه می دانیم که خودروسازهای داخلی قطعا دارند به مردم جفا می کنند. 

همه معترضیم و همه ناراضی.

پس چرا برای پیش فروش 50 هزار دستگاه خودرو نزدیک به 2 میلیون نفر متقاضی آمده است؟ با این کارها آیا حقمان نیست که خودروسازها کماکان به ظلمشان به مردم ادامه دهند؟ 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
آن روزی که همه گفتن مردم خودرو نخرید تا این دو تا شرکت ادب بشون نکردید این کارو حالا هر بلایی سرمان بیاورند حقمان هستش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
در رابطه با پیش فروش خودروها:
این امر باید توسط وزارت صنایع مدیریت شود یعنی باید از متقاضیان خرید خودرو نام نویسی به عمل بیاید و سپس با نظارت کامل وزارت خانه و در حضور مسئولین و اصحاب رسانه قرعه کشی شود .در اینصورت جلوی سوء استفاده های معمول تا حد بسیار زیادی گرفته می شود.این کار در مورد خودروهای وارداتی هم باید اعمال شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
واقعا حقتان است .......هرچه گفتند گران نفروشید .......جنس بی کیفیت به دست مردم ندهید .مال مردم را نخورید .........حق را ناحق نکنید ........انسانیت را رعایت کنید .پراید 7 میلیونی تولید داخل را به 40 میلیون ندهید .............حرف گوش نکردید .بله حقتان بدتر از اینها ست .امیدواریم که هرچه ناحق از مردم گرفتید از حلوقمتان خدا بیرون بکشد .شما مردم را قربانی سیاست کردید .حلوقم سیاست مداران را پر کردید ..اقا زادهها را پول دار کردید ..شما کردید ..مردم همه اینها را می دانند و دایم در حال نفرین کردند هستند ..خدایا حق مظلوم را از ظالم بگیر ........................................
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
در اینکه مردم خودشان مقصرند شکی نیست . ولی ولی تواین چند روز اخیرچندتا اتفاق افتاد که جای تامل داره . اول بعد از اعلام کشف انبار خودرو در تبریز سریعا" با هزارو یک ترفند غیر قابل باور به مردم القا کردند که این خودرو ها دارای نواقص هستند و عدم عرضه آنها به همین دلیل است . دوم وزیر محترم صنعت هم فوری رفتند و مطلب را صریحا" تائید کردند تا اینجا 2 مسئله بعدش هم دریادار شمخانی از ایران خودرو بازدید کردند که این کار یکمی خیلی عجیب است . چرا در زمانی که همه دارند (به راست ودروغش کاری ندارم) فریاد مبارزه با فساد سر میدهند چنین بازدید هایی رخ بده . آیا واقعا" ایران خودرو خط قرمز است. راستی چرا همه کالاهایی که در انبارهای سرپوشیده و مخفی هستند کشف می شوند ولی کسی به انبارهای رو باز شرکتهای خودرو ساز داخلی کاری نداره.
مسلم
|
United States
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
من یکی از افرادی هستم که نیاز شدید به ماشین دارم ولی چرا باید پولی که به سختی گیر آوردم باید بریزم به حساب خودرو سازان تازه در این وسط مردم هست که ضرر میکنند مگه یک 206 چقدر دارای امکانات که 63 میلیون شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار