یادواره ۵۹ شهید شهرستان فراشبند که در مناطق عملیاتی غرب کشور به شهادت رسیدند با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 08 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایثار: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فراشبند گفت: وظیفه ما در برابر شهدا بسیار سنگین است و شناساندن هدف، راه و روش شهدا به نسل جوان همتی والا و عزمی راسخ می خواهد.
منصور رمضانیان بیان کرد: انسان هایی که با ایثار و گذشتن از جان و مال خود به دفاع از اعتقادات، خاک و ناموس خویش پرداختند کار بزرگی انجام داده اند و همواره باید یاد و خاطره آنان جاودانه گردد چرا که شهدا با توکل به خدا قله های بزرگی را فتح کردند و انسانیت را به اوج رسانده اند.

وی افزود: شهدا شاخصه ‌های برجسته ای همچون صمیمیت، سادگی و بی آلایشی را برای ما به جای گذاشته اند و نباید به آسانی از این رشادت ها و فداکاری ها گذشت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فراشبند اظهار داشت: اکنون وظیفه ما مسؤلین و متولیان است که آرمان های شهدا را به نسل جوان انتقال دهیم و اگر در این راه کوتاهی شود خسارت جبران ناپذیری برای آیندگان به وجود می‌آید و همه ی ما در برابر شهدا مسئول هستیم.

سرهنگ عابدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران فراشبند نیز در این مراسم بیان کرد : ما باید قدردان شهدا و امام راحل(ره) باشیم و می بایست به پیام شهیدان عمل کنیم و در خط ولایت فقیه باشیم و اگر دین خدا را یاری کنیم قطعا خداوند متعال نیز ما را یاری خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار