تابناک هرمزگان- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم در محل بوستان جهانگیریه با حضور مسئولان و شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸ 02 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین یونس قائدی ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم به تمامی رهروان این امام همام، با تأکید بر آیات قرآن کریم به سه موضوع توحید، وحی و قرآن و همچنین واقعه غدیر خم به عنوان نقطه عطف تاریخ اسلام اشاره کرد و گفت: بدون شک واقعه غدیر خم نقش سرنوشت سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشته است. وی همچنین در ادامه به بیان اهمیت و جایگاه غدیر خم با استناد بر کتب روایی اهل تشیع و اهل تسنن پرداختند و مهم ترین پیام این عید را وحدت و اتحاد جامعه اسلامی عنوان کردند.

در ادامه داود دادوند بیان کرد: از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم می توان به قرائت دکلمه غدیر خم، اجرای مسابقه توسط حاج آقا عسکرپور مجری برنامه کودک و نوجوان در صدا و سیمای مرکز قم، برگزاری مسابقه نقاشی غدیر، رونمایی از پرچم اهدایی حرم حضرت امیر المؤمنین امام علی(ع)، مداحی عید غدیر توسط آقای فروزان، طراحی تمثال نام مبارک حضرت علی (ع)، توزیع کتابچه حدیث کسا به انضمام زیارت آل یاسین و زیارت امین الله، اهداء هدیه به افراد دارای نام مبارک «علی» اشاره کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار