مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در مسکن مهر اصفهان هیچ تجمع و نارضایتی از مردم مشاهده نشده است.
کد خبر: ۶۵۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 02 September 2018
به گزارش تابناک : حجت‌الله غلامی در آیین افتتاح چند پروژه در شهر جدید بهارستان اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت پروژه های متعددی در سطح استان افتتاح شده است. در روزهای گذشته پروژه هایی در زمینه‌ی راه‌های استان اضافه کردیم تا تصادفات به حداقل برسد.
 
وی ادامه داد: در استان اصفهان ١١ درصد مسکن مهر با ٢١١ هزار واحد جانمایی شده است. ۶٩ سایت مسکن مهر در استان اصفهان جانمایی شده است که فولادشهر و بهارستان ٢۵ درصد مسکن مهر استان را به خود اختصاص داده اند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: ۵١ درصد از واحد‌های مسکن مهر در دولت تدبیر و امید افتتاح شده است. به جز واحدها، خدمات زیربنایی و روبنایی عمده سایت‌ها مسکن مهر نیز در این دولت تکمیل شده است. مسکن مهر اصفهان هیچ تجمع و نارضایتی را از مردم مشاهده نکرده است. 
 
همچنین محمدرضا احمدی- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان در این آیین گفت: با وجود همه مشکلاتی که در پروژه های عمرانی به آنها مبتلا هستند، شرکت عمران شهر جدید بهارستان توانسته ششمین مدرسه این شهر را در کمتر از ١ سال به افتتاح برساند.
 
وی ادامه داد: ساختمان پاسگاه بهارستان، پارک جانبازان، محور پیاده بهارستان و دیگر پروژه‌ها بالغ بر ١۵ میلیارد تومان بودجه به خود اختصاص داده‌اند که همگی امروز به بهره‌برداری رسیده‌اند.
 
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: ایستگاه مترو بهارستان امروز کلنگ زنی خواهد شد و با ۴٠ میلیارد بودجه طی ١٨ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار